Popularny influencer Karol Paciorek został ambasadorem marki Brit

Aktualności
   Tematy poruszane w tym artykule  
  • wybór Karola Paciorka na nowego ambasadora marki Brit i jego aktywność w mediach społecznościowych oraz na YouTube,
  • prezentacja charakterystyk Welsh Corgi Pembroke o imieniu Ramen, psa Karola Paciorka, w materiale PROPS,
  • informacje o Poradniku Rewelacyjnego Opiekuna Psa (PROPS) wydanym przez markę Brit,
  • występy Karola Paciorka w live'ach organizowanych przez Brit, podczas których dzieli się opowieściami o swoim psie,
  • zapowiedź dalszej współpracy Karola Paciorka z marką Brit i możliwość obserwowania jej efektów na kanałach społecznościowych marki.

Koniec ubiegłego roku zaowocował w marce Brit nie tylko produktowymi nowościami, ale także pojawieniem się nowego ambasadora marki, Karola Paciorka. Znany influencer od ponad 10 lat zajmuje się aktywnym udostępnianiem treści w mediach społecznościowych oraz za pośrednictwem platformy YouTube. Jego interesujące i szczere wywiady przeprowadzane z dużą liczbą gości można oglądać na kanale Imponderabilia. Wśród publikowanych informacji o zróżnicowanej problematyce bardzo często występuje jego pies rasy Welsh Corgi Pembroke o imieniu Ramen. O tym charakternym pupilu Karol Paciorek opowiedział nieco więcej na łapach PROPSa, czyli Poradnika Rewelacyjnego Opiekuna Psa wydanego w grudniu przez markę Brit. Jego anegdoty dotyczące wspólnego życia z Ramenem pod jednym dachem wzbogaciły zawartość merytoryczną PROPSa. W styczniu youtuber był również gościem prowadzonego przez markę Brit live’a, podczas którego zgodził się jeszcze bardziej przybliżyć sylwetkę swojego ukochanego czworonoga. To jednak dopiero początek całej współpracy, której efekty można obserwować na kanałach marki Brit.

www.facebook.com/BritPolska

Przypisy