Koniec ubiegłego roku zaowocował w marce Brit nie tylko produktowymi nowościami, ale także pojawieniem się nowego ambasadora marki, Karola Paciorka. Znany influencer od ponad 10 lat zajmuje się aktywnym udostępnianiem treści w mediach społecznościowych oraz za pośrednictwem platformy YouTube. Jego interesujące i szczere wywiady przeprowadzane z dużą liczbą gości można oglądać na kanale Imponderabilia. Wśród publikowanych informacji o zróżnicowanej problematyce bardzo często występuje jego pies rasy Welsh Corgi Pembroke o imieniu Ramen. O tym charakternym pupilu Karol Paciorek opowiedział nieco więcej na łapach PROPSa, czyli Poradnika Rewelacyjnego Opiekuna Psa wydanego w grudniu przez markę Brit. Jego anegdoty dotyczące wspólnego życia z Ramenem pod jednym dachem wzbogaciły zawartość merytoryczną PROPSa. W styczniu youtuber był również gościem prowadzonego przez markę Brit live’a, podczas którego zgodził się jeszcze bardziej przybliżyć sylwetkę swojego ukochanego czworonoga. To jednak dopiero początek całej współpracy, której efekty można obserwować na kanałach marki Brit.